Steunen

Uw Steun komt goed terecht !

Als u Stichting Paardenopvang Sellingen financieel ondersteunt met een gift / schenking of nalatenschap, dan kunt u er op rekenen dat uw geld goed wordt besteed.

Stichting Paardenopvang Sellingen komt op voor paarden en pony's in nood. Denk aan opvang van mishandelde, verwaarloosde en zieke paarden of pony's, maar ook de zorg voor paarden en pony's die elders niet meer terecht kunnen worden door ons liefdevol opgevangen. Denk aan opvang van oudere paarden of pony's, maar ook manegepaarden en andere doeleinden.

Steun ons als donateur of sponsor !

Stichting Paardenopvang krijgt geen overheidssubsidie om haar werk te doen, wij zijn geheel afhankelijk van de financiele steun van donateurs en sponsors.
Voor sponsors zetten wij als tegenprestaties uw bedrijf als link op onze site.

Adopteer een paard

Bij Stichting Paardenopvang Sellingen staan ook paarden die niet voor adoptie in aanmerking komen. U als donateur of sponsor kunt deze paarden financieel adopteren. U krijgt ieder kwartaal een update over uw financieel geadopteerd paard.

Meerdere mogelijkheden !

U kunt Stichting Paardenopvang Sellingen ook steunen met een eenmalige schenking, periodieke schenking, legaat of nalatenschap, informeer hiervoor bij uw accountant of notaris.

Stort uw bijdrage op :

5654.83.773 tnv stichting paardenopvang sellingen