Nieuwsbrief September 2010

Wij zijn inmiddels in September 2010. Als bestuur moeten wij ook de conclusie trekken dat de crisis ook ons heeft geraakt, maar desondanks hebben wij een buffer om alles draaiende te houden.
Op dit moment is de stand 6 paarden en ponies hebben een nieuwe adoptie-adres, 2 paarden hebben wij moeten laten inslapen en 2 paarden staan nog ter adoptie.
Wij zetten het ieder keer weer in de nieuwsbrief, maar wij zijn afhankelijk van uw donatie, sponsoring of eenmalige bijdrage. Steun ons en stort uw bijdrage op ons nieuw rekeningnummer 5654.83.773 tnv Stichting Paardenopvang Sellingen.

*********

Ter adoptie staan :

Roy, ruin.

Geja Giny, merrie.

Voor informatie over Roy of Geja Giny kunt u mailen naar overdedyk26@hetnet.nl of kunt u bellen naar gsm 06 2181 6917 of 06 5432 0585.

*********

Alle paardenliefhebber(s), paardeneigenaren, bedrijfsmatig of particulier, kunnen bij ons terecht als zij een paard op rust willen zetten. Wij werken met sterk gereduceerde stallingprijzen, zodat de financiŽle drempel laag blijft. De eigenaren blijven tot het eind alle zeggenschap over de paarden behouden. Bij overdracht aan Stichting Paardenopvang, dan blijft de Stichting tot het eind alle zeggenschap over de paarden houden.

Omdat wij de kosten voor de eigenaren zo laag mogelijk wil houden, is sponsoring van onze activiteiten onontbeerlijk. De paarden vragen voer, strooisel, (onderhoud) huisvesting, (onderhoud) weidegang en onze dierenarts, paardentandarts komen wat vaker en de hoefsmid heeft meer werk om de hoeven gezond te houden.

Hoe komt de stichting de sponsors tegemoet?
Van alle bedrijven die de stichting als sponsor steunen wordt het bedrijfslogo of de bedrijfsgegevens duidelijk zichtbaar op onze website getoond.
Voor informatie neem contact met ons op.

Namens het bestuur, Stichting Paardenopvang Sellingen
Voor info :