Nieuwsbrief Mei 2010

Inmiddels is april 2010 alweer voorbij en zijn wij alweer een tijdje op weg in het jaar 2010. Het was een stevige winter, wij hadden zelfs een dikke laag sneeuw en konden wij een uitrit niet gebruiken vanwege de dikke duin sneeuw die er lag.

Na deze lange winter hebben wij eindelijk weer paarden buiten in de wei.

Begin Januari 2010 is Zebulon opgenomen bij de Stichting, inmiddels hebben wij een goed adres (omgeving Sellingen) voor hem gevonden.

ROY

Dat het niet altijd noodzakelijk is om een paard te laten inslapen, bewijst onze nieuwkomer ROY .

Roy is ongeveer 2 jaar geleden betrokken geweest bij een zwaar ongeval, hierbij was zijn voorbeen vlak onder zijn knie gebroken. Zijn eigenaresse heeft er alles aan gedaan om Roy te helpen , hij heeft een operatie gehad en heeft in zijn voorbeen plaat met meerdere schroeven. Roy had desondanks deze operatie nog een lange weg te gaan, en heeft zeker een jaar nodig gehad om te revalideren. Met succes ! Hij is 16 jaar, is vrolijk en houdt nog van het leven en geniet er dan ook nog volop van. Roy heeft een goed karakter, is af en toe nog een boef maar is als gezelschap bij ander paard of pony een fantastisch paard.

Doe een gift

Elk jaar worden duizenden dieren mishandeld, verwaarloosd, of zelfs vergeten. Uw steun aan Stichting Paardenopvang Sellingen is hard nodig om de paarden en pony's te helpen. Stort uw bijdrage op 6969.19.095 tnv stichting paardenopvang Sellingen.

Namens het bestuur, Stichting Paardenopvang Sellingen
Voor info :