Nieuwsbrief Februari 2010

Zoals reeds lang bekend, heeft Stichting Paardenopvang Sellingen tot doel het opvangen van paarden en pony's, die verwaarloost, mishandeld of ziek zijn. Tevens vangt de Stichting paarden en pony's op die elders, om wat voor reden ook, niet (meer) terechtkunnen. Wij gaan onze doelstelling uitbreiden met :

Stichting Paardenopvang Sellingen stelt zich als doel het bevorderen van verzorging, medische zorg en bescherming van paard of pony. Wij zullen ons actief inzetten voor verbetering in de relatie tussen mens en paard, en wil dit bereiken door :

Goede Doelen actie 2010

Wij hebben het inmiddels al bekend gemaakt, maar wij kregen het fantastische nieuws dat wij waren gekozen tot een van de goede doelen actie 2010 bij Pavo. Hun website is www.pavo.nl . Wij willen ook middels deze nieuwsbrief Pavo, maar ook iedereen die ons heeft voorgedragen hartelijk danken ! Wij zijn erg blij met de voedingscheque die wij in ontvangst mogen nemen en besteden aan krachtvoer voor de paarden en pony's.

Steunen

Uw Steun komt goed terecht ! Als u Stichting Paardenopvang Sellingen financieel ondersteunt met een gift / schenking of nalatenschap, dan kunt u er op rekenen dat uw geld goed wordt besteed. Stichting Paardenopvang Sellingen komt op voor paarden en pony''s in nood. Denk aan opvang van mishandelde, verwaarloosde en zieke paarden of pony's, maar ook de zorg voor paarden en pony's die elders niet meer terecht kunnen worden door ons liefdevol opgevangen. Denk aan opvang van oudere paarden of pony's, maar ook manegepaarden en andere doeleinden.

Steun ons als donateur of sponsor !

Stichting Paardenopvang krijgt geen overheidssubsidie om haar werk te doen, wij zijn geheel afhankelijk van de financiŽle steun van donateurs en sponsors. Voor sponsors zetten wij als tegenprestaties uw bedrijf als link op onze site.

Meerdere mogelijkheden !

U kunt Stichting Paardenopvang Sellingen ook steunen met een eenmalige schenking, periodieke schenking, legaat of nalatenschap, informeer hiervoor bij uw accountant of notaris.

Namens het bestuur, Stichting Paardenopvang Sellingen
Voor info :