Nieuwsbrief Januari 2010 (Extra)

Steun Stichting Paardenopvang Sellingen en maak kans op € 100.000,-!

Wilt u Stichting Paardenopvang Sellingen een steuntje in de rug geven én zelf elke week kans maken op € 100.000,-? Dat kan bij de Sponsor Bingo Loterij, dé loterij voor clubs, verenigingen en stichtingen! Om Stichting Paardenopvang Sellingen in stand te houden, is geld nodig. Daarom is Stichting Paardenopvang Sellingen ongelooflijk blij met de steun van de Sponsor Bingo Loterij. Ook ú kunt Stichting Paardenopvang Sellingen direct steunen door mee te spelen in de Sponsor Bingo Loterij. En u kunt er ook nog eens elke week € 100.000,- mee winnen, of één van de 200.000 andere prachtige prijzen!

Sponsor Bingo Loterij: loterij voor gezondheid en welzijn

De Sponsor Bingo Loterij geeft elk jaar miljoenen euro's aan Nederlandse organisaties op het gebied van gezondheid en welzijn. Zoals bijvoorbeeld de Johan Cruyff Foundation, KWF Kankerbestrijding en Jantje Beton. En aan ruim 2.200 clubs en verenigingen, zoals Stichting Paardenopvang Sellingen! Met steun van de Sponsor Bingo Loterij kan Stichting Paardenopvang Sellingen de verzorging van de paarden blijven financieren en om nog meer paarden te kunnen adopteren is veel geld nodig. Daarom blijft Stichting Paardenopvang Sellingen om financiële steun vragen. Ieder bedrag wordt besteedt aan de verzorging van de paarden en pony's , maar ook voor de extra kosten zoals: aangepast voer, hoefsmid, dierenarts, tandarts.

Elke week kans op € 100.000,-!

Een lot in de Sponsor Bingo Loterij kost slechts € 8,50 per maand. Als u dat wilt, gaat de helft hiervan (€ 4,25) rechtstreeks naar Stichting Paardenopvang Sellingen, iedere maand opnieuw!

Speel mee, steun Stichting Paardenopvang Sellingen en maak ook nog eens elke week kans op € 100.000,- of één van de 200.000 andere prachtige prijzen!

Namens het bestuur, Stichting Paardenopvang Sellingen
Voor info :