Nieuwsbrief Oktober 2009

Het weide seizoen loopt weer ten einde en de paarden en pony's zullen de nacht weer in hun stal doorbrengen om vervolgens ochtend en middag weer genieten van de buitenlucht. Alle paarden en pony's die wij hebben opgevangen, hebben inmiddels een goed tehuis.
Dagelijks is op de tv te zien hoe wreed, en onwetend mensen kunnen omgaan met hun dieren. Ieder dier op onze aarde verdient respect, liefde en zorg.
'Mijn echte vriend en kameraad dat is geen mens, je raad het al ....... mijn vriend is een dier'.

Via de mail en telefoon worden aan ons dagelijks verzoeken gedaan om paarden op te vangen, daarnaast komt er ook af en toe een aanbod van mensen die bijvoorbeeld een gezelschapspaard zoeken of verzorging aanbieden. Om dit goede werk te kunnen blijven doen, willen wij een beroep op u doen, om toch om de paarden te blijven "geven" !!!

Uw mail kunt u zenden via contact-formulier of overdedyk26@hetnet.nl, en u kunt ons telefonisch bereiken op gsm 06 21816917 of gsm 06 54320585. Ook voor vragen over verzorging, huisvesting etc. kunt u ons altijd benaderen.

Om de verzorging van de paarden te kunnen blijven financieren en om nog meer paarden te kunnen adopteren is veel geld nodig. Daarom blijft Stichting Paardenopvang Sellingen om financiële steun vragen. Zowel een éénmalige donatie en/of een periodieke bijdrage als aanvulling ter dekking van de maandelijkse kosten voor de verzorging, maar ook de extra kosten zoals: aangepast voer, hoefsmid, dierenarts, tandarts, zijn zeer welkom en bovendien nodig om ons doel als stichting te laten slagen.

Steun ons!

De Stichting Paardenopvang Sellingen krijgt geen subsidie voor haar werk en is geheel wafhankelijk van de financiële steun van donateurs.

Ons rekeningnummer:
5654.83.773, t.n.v. Stichting Paardenopvang Sellingen

U kunt erop rekenen dat uw gift, schenking of nalatenschap goed wordt besteed.